Forum Appletour Strona Główna Appletour
Strona miłośników górskich wypraw

Velky Chocz expedition czyli IV letni zlot forum.

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Appletour Strona Główna -> Wspomnienia
angi
Szaman

Dołączył: 27 Wrz 2006

PostWysłany: Wto 18:48, 14 Lip 2009    Temat postu: Velky Chocz expedition czyli IV letni zlot forum.

Witajcie....
W ostatni weekend było nam dane się spotkać w Górach Choczańskich. Skład ekipy: Wilczyca, Chemica, angi, Huski, Baca, Dzwjedziak, Djinn z Małżowinką i Flynn
W piątek wyruszyliśmy ze śląska do naszych sąsiadów w celu zdobycia okolicznych pagórków. Ale do rzeczy - w piątek rano zielony toy toy - maszyna z piekła rodem rusza z piskiem opon w kierunku dawnego przejścia granicznego w Korbielowie. (hasło Wilczycy zapiąć pasy i na trzy zdrowaśki do pieca" Skład zielonej maszyny to: Wilczyca - główny kierowca po polskiej stronie, załoga domagająca się shejkusia: Chemica i Dzwjedziak i ja w roli nawigatora - czasami mylącego drogi,ale o tym później. Very Happy Po kilku przystankach na shejkusia i poszukiwaniu roweru docieramy do Namestova, tam spotykamy Djinna z Małżowinką i łączymy się w konwój i dojeżdżamy do Orawskiego Hradu, aby zacząć część trasy nazwaną później off roud wokoło Orawskiego Hradu, taka mała powtórka z Rumunii Very Happy Prawie pozbywamy się tłumnika w toy toyu, nasz zielony samochodzik zaczyna wydawać odgłosy godne maszyny wyścigowej - cytat Wilczycy: "dobrze stuuningowany samochód"Very Happy Po morderczej walce z bezdrożami i naszymi nerwami docieramy do właściwej drogi prowadzącą na Kubińską Holę. Tam zostawiamy samochody i z buta śmigamy na Mincol. Podejścia arcy trudne, ale trenujemy przed atakiem na Chocza, bo nikt nie powiedział, że będzie łatwo, po drodze korzystamy z okolicznych atrakcji "Parku Kubińskich Niespodzianek" czyli hamaki i huśtawki za darmo Very Happy Podziwiamy Wielkiego Chocza i ruszamy dalej na szczyt Mincola, kolejna panoramka zwiedzanie okolicznych szałasów i szybka decyzja pana kierownika że idziemy dalej może coś znajdziemy po drodze, na przełęczy pod Kubińską Holą znajdujemy źródło i tam rozbijamy obóz. Ognisko, padający deszcz, podwójna tęcza nad Choczem... hmmm jakieś deja vu????... wesołe rozmowy przy ognisku i tak nam mija piątkowy wieczór.
W sobotę rano zwijamy obóz i ruszamy w kierunku chaty na Kubińskiej Holi, pora na małe co nieco i ruszamy do samochodów i jedziemy na zakupy do Tesco. Po udanych zakupach i nawiązaniu łączności (Marol masz prze*******) brak radiotelegrafisty utrudnia kontakt z Bacą i Huskim, ale po kilku próbach łączność zostaje nawiązana. Umawiamy się w recepcji Hotelu Chocz mniej więcej na godzinę 19:00. Zielonym szlakiem z Wyżnego Kubina docieramy na polanę z hotelem radosne powitanie Flynn(dziękujemy za niespodziankęSmile) chwila na odpoczynek i idziemy wszyscy razem na zachód słońca na szczyt. Wraz z naszym dotarciem na szczyt dociera również mgła - z widoków nici, na otarcie łez od czasu do czasu coś widać, wracamy czerwonym szlakiem po łańcuchach, w pewnym momencie uświadamiam sobie że polana z bacówką jest po przeciwnej stronie góry, no to chop przez zbocze, skałki, uskoki i strome zbocze porośnięte trawą docieramy do zielonego szlaku i dalej już do bacówki. Fajnie było prawda Very Happy te ekstremalne zejście było zaplanowane specjalnie dla Was moi drodzy uczestnicy wycieczki Very Happy Wieczorem ognisko, kiełbaski itd..... Niedzielny poranek wita nas piękną pogodą i stadami motyli, śniadanko, dwie serie zdjęć grupowych i ruszamy w pod grupach czerwonym szlakiem do samochodów. Po drodze grupa gubi kierownika wycieczki.... Hańba i Wstyd...Razz Docieramy rożnymi drogami do bum bumów, wspólny obiad na rynku w Dolnym Kubinie i każdy rusza w swoją stronę, aby znów się spotkać przy Zamku Orawskim. Pogoda dopisała, humory i towarzystwo również. Serdeczne podziękowania dla każdego z osobna i całej grupie. Co złego to nie ja. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam i liczę na więcej(myto:D) wasz kierownik angi
Foto relacja :

Ostatnio zmieniony przez angi dnia Wto 19:18, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 5 razy
marol
Radiotelegrafista

Dołączył: 18 Paź 2006

Skąd: Radomsko

PostWysłany: Wto 21:43, 14 Lip 2009    Temat postu:

Cytat:
(Marol masz prze*******)

Question Allleee ooo cooo chodzi?
A tak na poważnie: pozazdrościć, pozazdrościć Very Happy

Dołączył: 26 Wrz 2006

Skąd: małopolska

PostWysłany: Sob 21:12, 18 Lip 2009    Temat postu:

Nieco fotek ode mnie też już jest ogólnodostępna -> [link widoczny dla zalogowanych] Very Happy

flynn

Dołączył: 26 Wrz 2006

Skąd: Żywiec

PostWysłany: Sob 22:28, 18 Lip 2009    Temat postu:

Cieszę się, że mogłam do was dołączyć, pomimo rodzinnych perypetii Smile A teraz to już odliczanie dni do Ukrainy.

Djinn

Dołączył: 21 Kwi 2009

PostWysłany: Wto 20:53, 21 Lip 2009    Temat postu:

W końcu zdjęcia ..... nie było czasu w tygodniu ....

Galeria tu:

Kompletna relacja wieczorem ...... tzn za jakieś 2-3h.

EDIT:

[link widoczny dla zalogowanych] - Relacja na WWW

Ostatnio zmieniony przez Djinn dnia Wto 22:45, 21 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Pon 11:31, 27 Lip 2009    Temat postu:

Djinn, w relacji pisałes o powalających cenach za "smażony ser". Ja w Stefanowej płaciłem 5EUR za pojedynczą porcję (2 porcje + hranolki + sok i piwo = prawie 16 EUR). Przebijecie mnie? Bom okrutnie ciekaw gdzie ceny sięgną niebios Smile

angi
Szaman

Dołączył: 27 Wrz 2006

PostWysłany: Pon 15:26, 27 Lip 2009    Temat postu:

Kurcze po Hawojsku + hranolki + surówka + 2 cola(czasem trzeba być kierowcą Very Happy) = 9 Euro hmm x 2 i do tego tmawy Šariš (+/-) 18 Euro

PostWysłany: Pon 17:37, 27 Lip 2009    Temat postu:

Aleśmy burżuje.

I teraz powiedz komu, że jedziesz na Słowację to patrzą jakbyś wygrał w totka Smile

Djinn

Dołączył: 21 Kwi 2009

PostWysłany: Pon 18:32, 27 Lip 2009    Temat postu:

ziolek napisał:
Aleśmy burżuje.

hehehheh ... dobre !! Uśmiałem się jak dziki

Teraz to już nie sztuka (czy też luksus) polecieć do Tunezji, Grecji czy Egiptu .... Słowacja to jest wypas !!